MEMBANGUN DIRI, MEMBANTU INSANmemberi makna pada kehidupan

21 January 2009

Bekuai yang kutinggalkan..









Pengalaman selama 3 tahun di SK Bekuai saya anggap sebagai sebuah aset bernilai untuk mara ke hadapan, mendepani cabaran mendatang.
Banyak perkara dapat diungkapkan dan dapat dikenang di SK Bekuai ini. Suka, duka, pahit maung, jernih, ceria semua ada!
Aku tinggalkan murid-murid yang kukasihi, dengan pesanan dan ingatan.
Aku tinggalkan kawan-kawan, sahabat handai dengan penuh kenangan.
Aku tinggalkan tugasan, dengan penuh pengalaman.
Terima kasih juga kerana memberi kepercayaan kepadaku untuk menerajui beberapa perkara untuk kulaksanakan. Sesungguhnya dengan kepercayaan yang diberi itu, aku bisa belajar banyak perkara, dan kutemui pelbagai ragam manusia. Ia sebuah pengalaman berharga!
Terima kasih juga memberi kemudahan yang pelbagai khususnya kemudahan kerjasama yang tinggi.
Terima kasih kawan-kawan kerana menjadi sebahagian daripada hidupku. Terima kasih juga kerana memberi ruang dan peluang untuk bersama kalian selama aku di sana. Aku terharu mengenangkan detik dan perkara bersama kalian. Kalian sangat terpahat di hati ini. Terima kasih.
Semoga hubungan kita tidak sampai hanya semasa sama-sama bertugas tetapi biarlah ia abadi. Hubungilah jika ada apa-apa berita kawan-kawan kita. Diriku sangat menghargai kalian!

Kupantunkan buat kalian;
Anak perempuan memasang dupa,
Dupa dipasang di ruang depan;
Kenangan dan jasa kalian kutak lupa,
Bagai paku lekat di papan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...