MEMBANGUN DIRI, MEMBANTU INSANmemberi makna pada kehidupan

12 November 2009

November Kembali Lagi...

Apabila masuknya bulan November, seolah-olah telah diberi isyarat bahawa seluruh alam persekolahan terutama bagi para pelajar akan berehat, bercuti. Cuti yang panjang, kira-kira 7 minggu. Para guru mungkin juga akan turut bercuti selama 5 minggu.

November yang datang ini telah aku rancang untuk pelbagai perkara. Aku rancang untuk (seperti berikut);

i)aku ada mohon nak kerja sambilan sebagai pemandu pelancong sewaktu LIMA 2009 Langkawi

ii) aku rancang untuk cuti-cuti Malaysia (dari Utara ke Selatan dan Timur)

iii) aku rancang untuk p umrah

iv) aku rancang untuk bantu my family urus Kem Motivasi

v) aku rancang untuk bantu my family buat satu mega project berpanjangan

vi) aku rancang nak hantar seberapa banyak artikel ke blog aku ini kerana sudah lama aku tak meninjau blog aku...

tapi ...

maybe hanya rancangan ke 4, 5 dan 6 sahaja dapat kulaksanakan kerana aku kena jadi Pengawas SPM pulak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...