MEMBANGUN DIRI, MEMBANTU INSANmemberi makna pada kehidupan

17 August 2008

sebuah appreaciate...

Aku punyai seorang sahabat. Kerna aku mahu menjadi seorang sahabat. Dalam persahabatan, kita hanya perlukan dua perkara iaitu penghargaan dan persefahaman (tolak ansur, pandangan baik). Aku terima sebuah sms ringkas tapi penuh bermakna drpd seorang sahabat.

Aku rakamkan ucapan TAHNIAH buat sahabatku kerana telah berjaya one step menerima segulung ijazah kelmarin.

Berikut sms beliau kepadaku;
I can't sleep 2night.Wanna kacau2 u but 4 sure la u hv a gd slep now.u know wht?From bottom of my heart I do apretiate u.Thx 4 being my fren.A gd fren so dificult 2 find but it easy to lost.But i dont want 2 lost a gd fren juz like u.that my ans from ur question. "xrs ke khdiran sy di cc awk?", ya, ttu sy rs khdran srg shbt baik mcm awk.

7 comments:

Akram_imah said...

ya ampun.. sape punye sms la tu ye byk btol grammatical errors n wrong spelling..

Tombiruo9217 said...

tu kira ok la tu. mau macam mana lagi. Ahaks ahaks..sekadar gurauan

teratakdamai said...

Oh, ustaz nazri..pemuda hebat lagi tekun..

Thanks layari saya punya blog n sudi komen...

semoga kita sama-sama sihat sejahtera..

Akram_imah said...

teratak damai tengah online ke skg?? hehe

teratakdamai said...

tgh online ni..kata nak p lata mengkuang?

Akram_imah said...

dah pegi dah dan dah balik dah, kate org tu nak dtg, tp tak dtg2 pun..hehe

teratakdamai said...

dah tak ckp..pagi td ada exam PTK..bob tak exam ka?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...